9 Şubat 2009 Pazartesi

Yeni Çiçek Lifler...renk renk







not:yorum yazan adsız ziyaretçim demişki:'nerden esinlendin,rüyanda mı gördün?


-rüyamda falan görmedim.Bu modelden ilk defa yapmıyorum(başlıktan da anlamışsınızdır).Daha önce modeli nerden aldığımı yazıp linkini de verdim.Modeli aldığım arkadaşa da yorum bıraktım.Gözünüzden kaçmış olacak.Nerden esinlendiğimi merak edenler için tekrar yazalım madem.Modeli mavisim9092 den görüp yaptım.Yine yapıp resimli anlatmayı düşünüyorum.NAZİK YORUMLARINIZI bekliyorum.

4 yorum:

sümeyye dedi ki...

bu da diğer lif gibi çok cici olmuş ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Ben bu life bayıldım çok orjinal bence.
Ellerine sağlık canım.
Rengi de benim uğurlu rengim.
sevgilerle

Adsız dedi ki...

birde örnegi nerden aldıgınızı yazsanız nerden esinlendiniz rüyanızda mı gördünüz :P

sümeyye dedi ki...

valla birçiftte benim lafım olacak bu adsız "adsız" kişiye.eğer onu ilk sen yaptıysan ve kimseyle paylaşmayacaksan niye yayınlıyorsun.aynı liften ben birçok sitede gördüm.Yok yayınladın link vermeyse problem Nihan incelik edip linkini yazmış.sorunun ne bu ne KABALIK.adını yaz da bilelim kim olduğunu.