30 Ocak 2009 Cuma

Yine ve Yeniden Mimlenmişim

yine mimlenmişim.Aslında yemek blogumda cevaplamıştım bu soruyu ama olsun.sevgili uzmanamatör'e teşekkürediyorum.soruya hemen geçiyorum.
-''En yakınınızdaki kitabı alıp 161.sayfadaki 5 cümleyi blogunuzda yayınlayın.''

Doğan Cüceloğlu-İyi Düşün Doğru Karar Ver
Kendini yetersiz gören insan tereddüt içinde beklerken,hata yapmaktan korkmayan girişimci insan, daha üstün hale gelir.Henry c.LInk

Yakup beyden ayrıldıktan sonra aldığım notları gözden geçirdim.Öğrendiğim kavramların kendi yaşamımla ilişkisini arıyor ve bu kavramları yaşamıma nasıl uygulayabileceğimi düşünüyordum.Eski tutum ve alışkanlıkları aşabilen,yani gelişen insanların kendilerini yenileyebilecelerini ve iç özgürlüklerine kavuşabileceklerini anlamıştım.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar arkadaşım güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim tek kişilik pike danteli ölçüleri pikesi:1.65 cm yan etekleri:2 mt yatağın alt tarafı için.1mt yeterli olur inşallah yardımcı olmuşumdur sevgiler

nazardeğmesin07 dedi ki...

canım ya ne olur kusura bakma kafam okadar yorgunki yıldızları karıştırmışım yeni farkına vardım yazacağım arkadaş yıldızın blogspot tu çok güldüm kendi kendime birde gözünden kaçtı sanırım diye mesaj yazıyorum hay Allah iyi geceler...

Adsız dedi ki...

Selam kardeşim
seni mimledim.
soruları bloğumda yayınladım.
Bilgin olsun.Sevgiler.